Dockor

Jag sprang på en annons om dockor! Jag visste inte riktigt vad det var för slags dockor men jag älskar provdockor och ansikten och allt vad det heter. Jag har redan två provdockor som jag använder när jag syr, och jag har även en halvkropp med ansikte och ett huvud för hatt med ansikte.



Jag och Linda träffades utanför och hon var bra på att pruta - det är inte jag dessvärre. Vilken tur att hon var med, för jag fick tre stycken till ett bra pris. Vad jag exakt ska ha dem till är oklart men jag är mycket glad över mitt köp! Och jag kan lova att de kommer att komma till användning inom kort! Innan de kom hem till mig så hade vi rätt kul på vägen :)



Polisen körde precis förbi när mannen låg under en filt! 
Jag och svägerskan skämdes men samtidigt hade det varit roligt om de hade stannat.....



Tadaaaa.... välkomnar gänget till familjen :)



www.helenagranby.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha!



Å vad roligt det hade varit om de hade stannat!=)

2011-04-20 @ 10:13:18
URL: http://belleadore.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig!

Mail behövs inte...: (publiceras ej)

URL/Din blogg/Hemsida:

Din åsikt!:

Trackback
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/108594/images/2008/s6002296kopia-kopia_3412785.jpg RSS 2.0
Test