Bröllop/Vinter/Päls

Jaha, då var man 30 år fyllda i helgen, vilken fest det har varit! Minnesvärda gratulationer!

Jag har eventuellt fått en beställning på en till bröllopsklänning - ett vinterbröllop! Ser extra mycket fram emot det då det är giftermål i en iglo och bruden ska bära päls över klänningen. Jag älskar annorlunda projekt - det är Det jag gör liksom - syr lite udda bröllopsklänningar. Jag vet inte hur jag blev nichad så, men på något vis har jag hamnat där utan att ha tänkt på det.

Den första pälsen jag sydde var denna som Challe fotograferades i, och är nu såld till min vän Linn. Den kommande bruden ska köpa sin päls - men nu blev jag lite sugen på att designa/sy även hennes.



Glöm inte kika in på hemsidan, den är lite uppdaterad nu;
www.helenagranby.se


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig!

Mail behövs inte...: (publiceras ej)

URL/Din blogg/Hemsida:

Din åsikt!:

Trackback
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/108594/images/2008/s6002296kopia-kopia_3412785.jpg RSS 2.0
Test