Lyckans student!

Förra veckan var en bra vecka, men med på tok för mycket stress. Jag måste lära mig att inte göra allt jag vill på en gång. Jag jobbar och syr, men måste leva också. Men prioritera är ett ord som är svårt att hantera då man vill Allt :)

NU idag blir den klar Jossie! Jag måste bara ner till Olssons igen för att köpa lite röd tråd. Jag fotade gumman lite sist hon var här, och jag ser nu att jag inte är nöjd med banden nedanför rosetten, de ska bli bredare nedtill och med en tydligare "pil" som avslut!

Jossan är bokstavligt talat en av mina lyckor i livet, min lillasyster som jag aldrig fick <3




Studenter genom åren;

Förra året sydde jag denna studentklänning till min bästa vän Malins syster sweet Amanda;




2007 sydde jag denna balklänning nedan till Åsas syster Sandra Ehrnholm;




En annan studentklänning jag sydde var rosa, lite annorlunda och rolig!


När jag själv tog studenten så hade jag inte börjat sy, det var ju trist med tanke på hur tråkig klänning jag hade den dan...

www.helenagranby.se


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig!

Mail behövs inte...: (publiceras ej)

URL/Din blogg/Hemsida:

Din åsikt!:

Trackback
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/108594/images/2008/s6002296kopia-kopia_3412785.jpg RSS 2.0
Test